melkaydnnn Gun itibariyle 38 bitmis bulunmakta cokca fazla zorlanıyorum arkadaslar kalp rahime sahibim erken dogum olur dediler bu gune kadar hic bi sknti yasamadik gayet aktif bi hamilelik yasadim ama bizim bebetonun gelesi yokk