melikemelike Ceren4444 miray koymayın bence bir okul öncesi öğretmeni olarak miraylarda hep sıkıntı yaşadım ismin karaktere etkisine inanırım
Pembebulutt Ceren4444 neva yada sare bu ikisi çok güzel bence ayrı ayrı daha hoş geliyor kulağa sanki 😌
Ceren4444 MomSes bu hafta doğcak hala seçemedim doktordan cıktım oda tuana kiy dedi güzel geldi ama aklımdaki isim miray annemde neva istiyo dogsada bitse isim işi 😄
siriniko2511 Sadece Tuana ya da sadece Miray. Söylediğiniz iki isme de Sare adı uymuyor bence ikinci isim olarak
princess-mom @Ceren4444 Vallahi öyle ben ismi koydum ikinci isim kesinlikle istemiyorum ama bi yandan da 2. İsim arıyorum 😂
Ebga Sare güzel değil fareyi ve şekerpareyi andırıyor.11 yaşındaki kızım öyle deyip güldü.Çocuklar acımasız anlamını bilmiyorum tabi diğer isimler tek başına daha güzel