Merhaba hanımlar böyle tuaf doktorlar bana mı denk geliyor acaba 17. haftadan beri cinsiyeti öğrenmeye çalışıyoruz ama kimse net birşey söylemiyor %50 %70 felan diyorlar 28 haftaya girdim ama hala bilmiyorum hiç hazırlıkta yapamadım 👼🏻🤰🏼
var mı hala cinsiyetini öğrenemeyen bu haftada