esraklcc 35esra35 ablaminki erkekti benimde sadece sağ tarafım ağrıyor gün içinde erkek olur diyorlar da eşim ve benim için bir önemi yok sağlıklı olsun bebişimiz başka birşey istemiyoruz 😍 ilk gebelik heyecanlıyız
35esra35 esraklcc benimde ilk gebeliğim bebekte bende sağlıklı olalım yeter ki başka bi isteğim olamaz🥰
busra095 İlk zamanlar bende de oluyordu. Ay bir de acı acı.. Çok kötüydü. 🤮 Neyse ki sonradan geçti. 🙏🏻
35esra35 esraklcc aynen konuştukça birbirimizi bulduk resmen🙈😂Ankaradayım🤗29 yaşındayım🤭sen nerede oturuyosun kaç yaşındasın🌸