Mavi39 18 haftalik gebeyim. Bu gece saat 03.30 gbi sağ tarafımda şiddetli karin ağrısıyla uyandm. O kdr agriordu ki ağlayacaktım neredeyse. Sanki bebek orda varmış gbi ne olduğunu anlamadm. 5 dk faln surdu sonra uyumuşum. Doktora gtmeme gerek var mi
Ozlemdrn Mavi39 benimde karnim agriuor hep doktorum bol su iç uzan geçerse sorun yok geçmezse gel demişti geçmiş sizinkiler endişelenmeyin bence