Semanuur her doktor farklı bi cevap veriyor 3 doktor değiştirdim bu zamana kadar ilk gittiğim doktor kesinlikle içme dedi bebeğin ultrason fotoğrafını al karşına ona doğru iç içebilirsen dedi bi diğer gittiğim doktorda zifri en düşük sigaradan 2 3 tane içebilirsin bırakamayanlara öyle diyoruz dedi bi diğeri devletteydi kadının umrunda bile değildi 1 tane içiyosan istediğin kadar iç 1 paket içmiş kadar oluyorsun dedi 🤦🏻♀️ Ama ben sigarayı yarım içiyordum atıyodum sonra ardından bir kase yoğurt süt felan yiyip içiyorum 🤷♀️ Allahıma binlerce kez şükürler olsun şu ana kadar bi problem yaşamadım 38+1 haftalığız