Esrakky Huser Elbiseleri yıkandı yerleştirildi beşigi hazır ama daha nevresim takımı olmadı hastane çantam bebekle ilgili her şey tamam ama kendım için halla bir şey koymadım temizlik duruyor birde buzluk hazırlıkları ay sayınca ne cok sey varmiş daha 😂
ugurboceginibeklerken Bende inşallah Eylül annesiyim hatta Eylülün annesiyim adı Eylül olacak 😍 doğum 12 Eylül dedi doktor ama bana o zamanı beklemeyecekmiş gibi geliyor ☺️ Eylülün başında kucağıma alacakmışım gibi sanki 🥹
northandmother Huser hazırlıklar tamamdır sadece oğluşumuzu bekliyoruz hayırlısıyla 💙 33+0 ız son 49 günümüz kaldı çok şükür 14 Eylül doğum gözüküyor ama oğlumun o kadar bekleyeceğini hiç sanmam şimdiden sancılar eşliğinde gece gündüz hastanedeyiz 😅💙
Dilekzamn northandmother 32 haftalık hamileyim bende şimdi okudum sancınız flan mı oluyor vajinal agrım ve karın kasılmam çok oluyor benim doktorunuz ne dedi normal miymiş?
Obirgebe Seyma_nur1 bizim aslında 1 Eylül ama ben 9 diye tutturdum 😅 doktorum gelmeye kalkmazsa bekleriz diyo
Bussi EsraBaykara aaaaaaaa bizim de evlilik yıl dönümümuz 12 Eylül oğlumun tahmini dogum tarihi 19 Eylül tabi 10 eylülden sonra bekleyebiliriz dedi:))