Beybiannesi Duyyygu devlet hastanesinin karşında yaptırmıştım canım ben 500 TL’ye gayet iyiydi. Ama çağrı güveni baya iyi diyen var 600 tlydi sorduğumda 🥰 hangisine yaptırmak istersen artık
RehoGelin Duyyygu 4 sene önce Cengiz Çankaldı galiba devlet hastanesi arkasında çok güzel ilgilenmişti riskli gebelikti tüm organlarını odacıklarını tek tek gösterip anlatmıştı