miraylihayat Selamlar, Hamileliğinde veya normal yaşamında İyot kullanan arkadaşlarım var mı? Ne gibi yararları var veya zararları oldu mu ? Bilgilendirebilecek olanların yardımını istiyorum.
aynenkezoaynen miraylihayat kullanıyorum çok faydalı size dr hasan hüsnü eren in videolarını izlemenizi tavsiye ederim
Tr2603 miraylihayat ben de tsh yüksekti 1 ay kadar kullandım düşürdü çok faydasını gördüm Hasan Hüsnü eren videolarına bakabilirsin hamileyken kullanmak da faydalı çocuğun zeka gelişimi açısından ama tabi yine doktorunuza danışın derim
Novaa miraylihayat Lugol’un dozu fazla gelebilir. En güvenilir olanı idrarda iyot baktırıp eksikliğine göre doktorun doz ayarlaması yapması olur. Venatura iyot veya nbt life iyotic damla iyidir. Benim multivitaminin içindeki 150 mcg yetmediği için düşük çıktığı aylarda bu şekilde ayarlama yaptık hep.
miraylihayat aynenkezoaynen Evet bende onu araştırdım yorumları vs okudum tsh için yükseltti düşmedi hipotiroid oldum diyenleri gördüm emin olamadım açıkçası
miraylihayat Tr2603 Sadece lugol mü kullandınız? İlaç aldınız mı? Birde yüzdelikler varmış 2 ve 5 hangisini kullandınız
miraylihayat Novaa yukarıda arkadaşların bahsettiği doktorun sayfasında idrarda iyota bakmanın gereksiz oldupunu vücuttaki iyotu değil son 24 saatte alınan besinlerdeki iyotun ölçümü yapılıyor yazıyordu. Ama almayı düşündüğüm iyot şuanlık damlası 2.5 ml olandan yani %2lik.