Bende pembe lekelenme yaşadım reglimden iki gün önce koşa koşa test aldım pozitif çıktı doktora gittim değerim 4 çıktı kimyasal gebelikmiş canım. İnşallah seninkisi sağlıklı bir gebeliktir ama kendini fazla bağlama keseyi kalp atışını görene kadar ben bundan sonra öyle yapacağım çünkü ilk denememdi çok heyecanlanmıştım sonucunda çok üzüldüm