Kızlar 4+2 yim sabah bi uyandım başım çok ağrıyor ensemde tansiyonum düşük kalbim yine hızlı atıyo çarpıntı bariz ayağa kalksam gözüm kararıyor başım dönüyor çorba içtim bişey hazırlayamadım şimdi uzanıyorum daha ilk haftalardan böyleyse napıcam ben ☹️