Kızlar gebeligimin başından beri enfeksiyonum var antibiyotik iğne ne varsa denedik geçmedi 33 gaftalikken eren dogum riski vardi hala devam ediyor şuan 34+4 fuz bugün muayneye gittim nst güzel çıktı sancı yok ama enfeksiyonum geçmemiş benim gibi olan var mi bebeğime kesin geçer mi enfeksiyonum tek kaygım bu yardımcı olabilir misiniz