Merhaba,
Bilmediğim için yine buraya geldim.
Kadın hastalıklarına kistim var diyerek gittim.
Çatı muayenesi yaparken cok zorlandım ve yaptıramadım, doktorum buna istinaden adetin 2-3-4. Günlerinden birinde gel hormon testi ve renkli ultrasona gireceksin dedi.
Bugün adet oldum yarın test için gideceğim aç karna gel dedi, randevum falan yok direkt doktora mı çıkmam lazım yoksa başka bir yol mu izleniyor, hastane büyük ve devlet hastanesi olduğu için zaman kaybetmek istemiyorum.
Aç karna gel dedi ve su da mı içmeyeceğim?
Beni aydınlatır mısınız rica etsem?