Bbcrrr canım bendr 6+6 yım. 3 ay önce 1 düşük yaptım, o zaman bende de akıntı vardı. 2 şeye yoruyorlar, ya yerleşme kanaması, yada düşük kanaması demişlerdi ne ilaç ne bişey yapmadılar. Sonra düşül oldu. Ama tabi yerleşme kanaması da olan çok. Sen istersen bir git doktora bak bakalım ne diyor kontrol eder sana neyse söylerler, korkma çok kişide kanama oluyor