Hbeyzab1 730gr 35 cm doktorum kilosu az dedi 😔 boyu uzunmuş o yüzden kilosu fazla olabilir dedi sizin bebekleriniz ne durumda ve kilo aldırmak için neler yapabilirim ?
eslemesila Hbeyzab1 kilosu az mi hangi teorilere göre az dedi gayet sağlıklı ve kilosu iyi bizim bebek o haftada 400 gramdi ama 3500 grm doğdu ne alaka ya sadece moral bozmak için konuşmuş bence
2bebeannesiii Hbeyzab1 Bugün ayrıntılı ultrasona gidicem çıkınca yazarım hatta istersen doktora sorabilirim senin için .
Soruyorumm Hbeyzab1 az mı dedi cok mu dedi bence bebek iki hafta önden gidiyor o haftada 500-600gram oluyolar
Hbeyzab1 Dilossh biraz yoğurt falan yemiyorum diye eşim söylendi doktorun yanında onun için konuştu sanırım 😅
Hbeyzab1 Soruyorumm bana da normal geldi ama anlamadım biraz daha tombik olabilir bu bebek boyu uzun çünkü dedi
2bebeannesiii Hbeyzab1 Benim oğluma 706 gram 29 cm dedi bak senin bebeğinden daha minnak . Sordum gayet normal değerler dedi için rahat olsun 😊
Soruyorumm Hbeyzab1 doktorr doktorr deseydin bu bebek nasıl çıkacak onu da bi söyle hele deseydin tombik olsun da doğması var bi de 😁
Kurabiyemm Hbeyzab1 aynı haftada bebeğim 606 gram 29 cm’di.(ki doktor gelişimi iyi dedi) Biz ağlayalım o zaman 🥲
[silindi] Hbeyzab1 24+3 3 gun once 750 gr yaklasik 28 cm boyu var 3 gun onden gidiyor haftasina gore cok iyi dedi doktorum sizinkisi ilginc