Yarın 7 haftalık olucam. Sağlık ocağında kan sonucunda doktor eşin HEPATİT B taşıyıcısı mı dedi, ilk defa duyuyorum bilmiyorum dedim. Eğer taşıcısı ise iğne olman gerekir dedi. Bende bugün devlette kan verdim doktora sordum, bakacağız sonuç çıkınca dedi. Hepatit B hakkında bilginiz var mı