tugbamommm 29+2 haftadayız bebeğim baş aşağı dönmüş cumartesi ve pazartesi günleri doktora gittim ikisinde de baş aşağı olduğunu söylediler erken değil mi yani böyle olunca doğum erken mi oluyor yaşayan var mı
NurM1 tugbamommm bende dönmesini bekliyenlerdenim 26 haftadan selamlar 🤷🏼♀️ Bence normal olarak biliyorum ama dikkat edilmeli zaten
eslemesila tugbamommm hayır erken doğum olmuyor o gün içinde hafta içinde de dönüyor ama biz bilmiyoruz doktora hangisi denk gelirse
Isabella06 tugbamommm daha dönecek çok alanı var ☺️ bi bakmışsın dönmüş makat geliş olmuş. 36 ya kadar dönebikiyor bebekler. kanala girmediği sürece baş aşağı olmasının bi sakıncası yok
Sblaydnn Ben 27 haftalıkken gitmiştim, banada baş aşağı olduğunu söyledi hareketlerime biraz dikkat etmem gerektiğini söyledi🫣 1 hafta sonra kontrolüm var daha gitmedim ama bir sorun yaşamadım 3 haftadır ☺️
tugbamommm Sblaydnn bana da cumartesi dönebilir normal dendi ama pazartesiye kadar hala aynı pozisyondaydı birde karnım da sürekli bir yerlerde toplandığını hissediyorum sem sert oluyor acaba diyorum toplanmaya başlıyor dedikleri bu mu
tugbamommm NurM1 internette falan erken yazınca kafaya takıyorum şu bir kaç gündür stres içindeyim en sonunda stresle erkenden doğuracağım diye korkuyorum 😂😂
Sblaydnn tugbamommm Bende bazen göbek deliğimden çıkıcakmış ordan çıkmaya çalışıyormuş gibi hissediyorum ama ilk hamileliğim o yüzden neye göre hareket etmem gerektiğini pek bilmiyorum🤭 Ama sanki bişeyler yolunda olmasa hissederiz gibime geliyor 🫣
tugbamommm Ogretmen_Anne_ inşallah dönerr sizin bebiş valla dönmesi beni mutlu etti ama erken olması stres yaptırıyor
tugbamommm Sblaydnn heh evet benim de ilk o yüzden ay bu neden oluyor ay şu neden oluyor diye takılıp kalıyorum ama ben erken doğuracakmış gibi hissediyordum taa başından beri bir de bunları yaşayınca iyice korku sardı
tugbamommm aylinpalaa hafta sonu sancım oldu birde üstüne doktor çatı muayenesi için çağırdı ondan bu şekilde düşündüm canım