Mel378 evet maalesef öyle telefonda bilgi diye birşey yok 😁ben şu an 180 tlye muayene oluyorum ama her 3 haftada bir artıyor bu aralar bakalım bu sefer kaç isteyecekler. Onun dışında kan aldırsan para tüm testler para para para para 😁😁 e yani bir özel hastaneden ne beklersen tam olarak o. Doktora gelirsek benimki erkek ve çok memnunum bi insan bu kadar mı ilgili olur insanın aklında ufacık bir soru işareti bırakmıyor yani ben bu doktora gitmeden önce özel klinikte bir kadın doktora gittim onun ücreti 350 tlydi bir de ve o kadına gidip geldikten sonra ben araştırma yapmaktan bir hal oluyordum hiç açıklama yapan bir kadın değildi hiç önem vermiyordu o yüzden bu hastane benden ne kadar isterse okeyim.