Mucizemi_beklerkennnn 1234momsss en son 24.haftda ypiliyor en iyisi 22 hftaymis bnde o hftada yaptrdim
milatlas13 benim doktorum özellikle 20+1,2 veya 3.günde yapmam konusunda net konuştu. ama etrafımda 24. haftaya kadar yaptıran tanıdıklarım da var.
1234momsss milatlas13 en iyisi 22 diye duymuştum bende benim doktorum da 22 , 24 arası demişti emin olamadım oyuzden
Hanife47 Sanırım en geç 24 diye biliyorum bende gittim 18 haftalıkken bana nerdeyse 1 ay sonrasına verdi randevuyu Allah nasip ederse cum günü gideceğim 21 hafta 4 günlükken 🌺
1234momsss Mucizemi_beklerkennnn aslında 22 deyim henüz randevu aldık bayadır bekliyordum 24 e verdiler