Merhaba kızlar normalde muşta oturuyorum eşimingörevi yüzünden burdada imkanlar yok 7 aylık hamileyim. 7 aydır gittiğim doktor da bu cuma istanbula gidiyor. Benim doğumum suan zorunlu sezeryan gözüküyor. Doktorun demesiyle imkanınız varsa büyük şehire gidin dedi bize. Ailemiz de adanada oldugu için, ve sehir hastanesinde tanıdıkları oldugu için oraya gitmeyi planlıyoruz. Adana sehir hastanesinde doğum yapmış veya yapacak olan anneler varmıdır? Doktorları nasıl bana tavsiyede bulunur musunuz?