Kızlar 24. Haftada gebelik şekerim çıktı 32. Haftaya kadar insülinle diyetle şeker dengem güzel gidiyordu şu aralar diyeti biraz kaçırdım insilin de kullanıyorum ama açlık şekerim 130 larda çıkıyor başına böyle gelen var mı sağlıkla bebeğini kucağına alan çok korkuyorum