Geçen ay klomen kullandım 3.gün başladım 4.gün adetim bitti bu ay lekelenme oldu akıntılı kanama diyim öyle oldu 2 gün lekelenme 2 gün akıntılı kanama oldu 4 gün nerdeyse bir gün sadece peçeteye geliyordu leke neyse işte ben dün kan verdim 1.20 çöktü beta ama kanım çok azdı kan gelmiyor dedi abla damla damla akıyor dedi test yaptım sonuç çıkana kadar silik çizgi var öbür adetim 12 Ağustos’ta geç döllenme vs olabilir mi acaba yükselir mi böyle çöküp yükselen oldu mu 🥺