susuderler anlatırım o kadar yorgunum yazacakk hal yok😊 zordu çok zordu ama gerçekten değdi. Ben zaten yazacaktım doğum hikayemi. Neyse burda kısaca anlatım gerçekten karnında olmaları en güzeli dış dünyaya gelmeleri biraz yorucu ama ilk beş ay uykusuz yorgunluk olacak Allah büyük doğumum ayak sismesiyle hastaneye gitim ve kkontrol muane derken bebekler baş aşağı pozisyondalarmis açılma iki santim açılma varmış. Ve hemen Altan muane ettiler bişey söylediler analmadim ve. Bana hemen ameliyat elbisesi giydirildi kanlar idar tahlili alındı. Neye uğradığimi şaşırdım serum takıldı hemen. Ve benim söylediğim normal mi sezaryanmi iki farklı doktor biri normal dedi biride sezaryan ve artık nstye bağladım yani 20saat boyunca nst bağlanıp durdular en son ilaç verdiler zaten o gün hemen ciğer geliştirici iki doz vuruldu meğerse o ilaç durdurmak için ama durmuyirmus ve açılma olmadı suni sancı verdiler ama ben tabbi bilmiyorum evet ağrım var normal zanediyom ve en son saat 8de aldılar dogumhaneye. Gelen giden açılmayı kontrol etti Ankara tıp fakültesi olduğu için en son uzman doktor geldi nst falan ve suyumu kendileri patladilar çok zordu ama geçmeyecek gibi değil ve geçti çok şükür. Yürüyüş yaptırdılar inanılmaz acı ama geçiyor gecmiyor değil hep pozitif olursan bitecek dersen bitiyor. Ve bağırdım sezaryan alın diye doktor o bı ameliyat kolaymi zanediyon en zor olan gelen giden parmaklamasi🙊 Ve sonunda ikin dediler ve ilk dogumumda biliyordum ve inanılmaz bı şekilde ikindim ve bebek geldi ondakika sonra diğeri geldi herdafasknda ikin dediklerinde ikindim ve Cook şükür Rabbime biti ve plesentayida ikindim biti masada hitmisim zaten iğne falan vurmuşlar ağrı kesici dikiş atilar hic hisetmedim. Ve sıcak bı bataniye urtuler sanki yeniden doğmuşum gibi hisetim sanki o acıyı ben cekmemisim gibi derler ya bebeğin başı çıktımı rahatlarsın evet doğru rabbim herkese kolay doğumlar hayırlı doğumlar nasip eylesin sizde sağlıkla kucağımiza. Alırsınız bitecek derseniz bitiyor gerçekten çok zor ama sonrası için çok güzel şuan bebeklerime ben bakiyom sezaryan olsaydı ne olurdu bilmiyom herkes kolay hayırlı doğumlar olsun inşaallah🙃😍