Bademsekeri16 Cansugamze_ benimde çok agrıdı 24te başladı 31. Haftaya kadar. Sonrasında doktor kalsiyum takviyesije başladı. 10 gün içinde geçti. Şuan 35. Haftadayız hiç ağrım yok hafifledim resmen. Osteocare kullanıyorum bu arada
Ofli Cansugamze_ Bende de aynı ağrılar var. Sağdan sola dönemiyorum, oturduğum yerden kalkarken, yürürken çok ağrıyor. Daha 24+2’deyim. İlk hamileliğimde yaşamadığım bir şey. Acaba cinsiyetle ilgisi var mı?