Czn2105 Dilaulgen yok dört ay beklememe gerek yok her ay 15er gün yapacaksın işte ya da 10ar gün ben 10ar gün yapıp bırakmıştım gayet düzenli gelmişti adetim 😊 zaten iki ay yaptım üçüncü ay gebeydim