Ayseuzun53
sezeryan doğum yaptım bende ne kullanırsam kullanayım geçmedi canım içini ferah tut inşallah sağ salim kucagına alırsın o kadar fazla enfeksiyonum vardı ki doktorum doğum sırasında kanaman olacak diye çok korktum demişti hatta doğurdum 5 ay geçti hala var hala var emziriyorum zaten ilaç kullanmaktanda bıktım bu soğana başlayacağım sabah hemen