Kızlar bu ay kimyasal gebelik geçirdim, doğadan gelen tedaviye çok inanırım o yüzden soğan kürüne başladım. 4 gündür içiyorum sabahları ama şoktayım… Her tuvalete gittiğimde şok oluyorum. İnanılmaz bir sarı alıntım var yani artık günlük ped yetmiyor o derece. İçim mi temizleniyor anlamadım. Deneyen bunları yaşayan var mı?