lavinia12_ 32 haftalık hamileyim Kızlar bu sabah lavaboya gittiğimde beze çok az püskürtü şekilinde kan gördüm ama çok çok az bu ne sizce kokrtum baya ağrım sancım hiç bir şeyim yok acaba basurdan mi oldu bilmiyorum