Svlyk Kızlar merhaba, yarin tam 2 aylık olacağız. Ve ben 3 gün önce adet oldum. İlk 15 gün ara kanamalar tamamen bitti ve ondan sonra leke dahi görmedim. Siz de durum nasıl? Ne zaman sonra regl oldunuz ?
Derya Svlyk 1 seneye kadar düzensiz olunuyor gebelikten önceki gibi değil güne güne olmuyorsunuz , ben 2 ay sonra regli olmaya başladım ama dediğim gibi acayip düzensiz 10 gün gecikmeli oluyorum hatta 4 ay hiiç olmadım sonra tekrar olmaya başladım 🤷♀️
balarisi06 Svlyk bende tam bu konu için uzun zaman sonra geldim tekrar buraya 11 ay olacak doğum yapalı hala adet olmadım 😟 benim gibi olan var mı
Svlyk Derya Aslında her beden farklı işliyor o yüzden çok umursamam böyle şeyleri ama çevremdeki insanlar 6 ay 10 ay sonra adet görmüşler benim niye bu kadar erken oldu anlamadım. Normaldir sanırım sizinki de böyle olmuş. Cuma günü kontrolüm var doktorumla da konuşacağım zaten bir sorun olmasın normal kabul ediliyorsa problem yok zaten 🤗🌸
Svlyk balarisi06 10 11 ay sonra olanı duydum ben. Hatta16 ay sonra bile olan varmış. Kadin dogumcunuzla görüşün isterseniz muayene olun. Süreç her bedende farklı işliyor demek ki