Hayırlı günler olsun öncelikle 34+2 olduk bugün sormak istediğim şu bundan öncesinde doktor kontrolüme gittiğimde hep normal doğum pozisyonu diyordu dün gittiğimde sezeryan görünüyor haftaya bakacam yine ters duruyorsa sezeryan için gün verecem dedi sizce 1 hafta içinde bebek pozisyon değiştirir mi?