8+5 haftalık hamileyim bebeğime bişey olur diye korkuyorum, hamile olduğumdan beri sırt üstü ve yan yatıyorum hep, normalde yüz üstü yatmayı çok sever ve hep öyle yatardım. uyandığımda yüz üstü yatıyordum sizce bebeğime bi zararı olurmu? Olmuş mudur?