deletedmom734 desagr ben canım hapşuruncA sağ kasık resmen tutuluyor rahim kasları olabilir vr benim alerjik rinitim var :(
Kubdenya desagr bıçak saplaniyor gibi oluyor kramp giriyor. Ani olunca normal demisti doktor.sıkma kendini
Efuchama Bende de var öksürük hapşırık hemen yukarı toplanıyor bebek korkuyorum ama geçiyor karın kasları aniden sertleşip gevşiyor ya normal ama bebeğe zararı yok 🤷🏼♀️
desagr Efuchama Ay bilemedim bende sol tarafıma aniden bişey batıyo gibi oluyo ama anlık geliyo🤔 korktum biraz. İnşallah önemli bişey değildir
OzenMeryem desagr Annelik içgüdüsü 💙😊 normalde olsa belki hiç dikkat edip önemsemeyeceğimiz şeyleri şimdi en ufak ayrıntısına kadar inceliyoruz 😄
Busrasahin7714 Selim_Alparslan ben ilk gebeligimde de hasta olmustum. Cok sukur bir sorun yasamamistim. Onun icin bebege bir sey olur diye bir kaygim yok. Onlar suan dunyadaki en korunakli yerdeler bence. Ama bu agrilar beni mahvetti bugun.
nrcnmrt desagr evet canım benim de oluyo. hapşırık esnasında ağrıyıp geçiyo hemen. Hapşırma biçimim değişti hamile olalıdan beri .hapşırmadan önce ağrıya hazırlık yapıyorum oturma biçimimi falan ayarlıyorum resmen☺️
desagr nrcnmrt Bi süre daha katlanıcaz artık bebişlerimiz için ☺️ Onlar sağlıklı olsun da gerisi çok mühim değil
rileyss desagr benim de hamileliğimin başlarında oluyordu, hapşurduğum an karnıma bıçak saplanır gibi oluyordu. doktor normal demişti. şu an 34+5 günlük hamileyim bu aralar agrı olmuyor. kaçıncı haftadasınız?
desagr rileyss Ben 27 deyim devam ederse doktoruma danışırım ama içim rahatladı herkesde oluyomuş demekki