Kk39 Annem ve kayınvalidem yaptılar ikisi de sezaryen olurken talep ettiği için doktorları bağlattı ☺️ Ama yengemin teyzesi normal doğum yaptı belli bir zaman sonra gidip bağlattı onun ki farklıydı sezaryen kesiği gibi değildi nokta gibi lazerle bağlatmışlardı boydan boya kesik yoktu yani ☺️🙈