Kızlar programa göre 28+2hamileyim ama her ultrason gitmeme haftası değişiyor doktorun dediğine göre iri bir bebek dedi. Bu benim 2.gebeliğim ama ilkinden farklı bu yüzden endişe ediyorum. İlk gebelikte yürümeler im son haftalarda çok zorlaşmıştı çok geçmeden doğum olmuştu ayakları aşağıdaydı şimdi ise kafa aşağıdavajinama sürekli baskı hissediyorum ve canım yanıyor bazen doğuracağı zannediyorum hareketlendiğinden beri böyle. İkinci gebeliğim olduğu için de erken hissettim hareketleri o gün bugündür sürekli altımda ağrı oluyor şu sıra aşırı akıntı olmayada başladı ve klitorisimin yanlarında da kaşıntı var böyle çok hafif erken doğum olur diye korkuyorum neden böyle acaba(normal doğum çok istiyorum ama maalesef ilki sezeryan olduğu için mecbur sezeryan olacak?) 🤷♀️