Epelinkiran zorumlu sezaryen olursam kesin genel anestezi isterim ben spinal de herkes memnun ama kiminde bas agrısını cok yapıyormus diye duydum migrenim oldgu ıcın artk bas agrısı kısmı geriyor beni bide acı hissetmeyip sadece kesilip bebegn cıkısını fln hıssediyormussun o cok güzel ama ben sese yada acısız onu hissetmeye dayanamam muhtemel içim bi hoş olur😂 gerilirim sağ salim al kucagına inş🙏🙏🙏 dogdugu gunleri görmek buyudugnu görmek hepimize nasip olsun🙏