Gizemmm35 ben 6.haftam da kesem küçük dendi her hafta biraz daha büyüyor 10 hafta olduk hala olması gerekenden küçük ama bebekle birlikte o da büyüyecek dedi doktor oksapar iğne ve progestan folik asit kullanıyorum bol su ve bolca dua inşirah suresi.Doktorum stres hormonu en kötüsü dedi o yüzden kafamı başka şeylerle meşgul etmeye çalıştım çok şükür daha iyiyiz daha iyi olacağız Rabbim kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin