Mervetgok Bebeğinizin ne zaman doğum pozisyonu aldı? Bunu hissettiniz? Doktor kontrolüme az kaldı ama çok merak ediyorum dönüp dönmediğini.
hunilimom Mervetgok büyük kızım 36+4 küçük de 27 de aldı büyüğü net hissettim iki gün ağrım oldu küçük de hareketlerinden tahmin etmiştim
Nus_12 tazebiranne_hg04 beni doktor muayne ederken 31.haftada baş geliş pozisyon dedi hemşireye doğum pozisyonu almış oluyor degilmi yani
tazebiranne_hg04 Nus_12 bilmiyorum canım benimde bebek baş geliş aşağı doğru inmiş ufak sancılar var 34+5 teyim bekliyorum
Mervetgok tazebiranne_hg04 bu bende de oluyor gün içerisinde cuma günü kontrole gidince doktoruma anlatacağım ama kimse söylesem rahim kendini hazırlıyor diyor