Dün idrar sormasında çok hafif bi kan vardı daha sonrasında tuvalet kağıdı ile temizlediğimde peçeteyede çok hafif kan bulaştı 28 haftalık hamileyim ilk defa oldu daha sonra gün içinde hep takip ettim bi kere daha tuvalet kağıdına geldi ama çok az birde bu sefer idrarda yoktu birdahada olmadı yaşayan var mı doktora gitmeli miyim sizce