Kızlar dünden belli çok kötüyüm Midem öyle kötü ağrıyor sırtım boğazım göğüslerim kasıklarım yani heryerım ağrıyor işe zar zor gelip gidiyorum tansiyonum düştü Doktor mide bulantım için zofer vermişti onu içince çok iyiyim ama artık bıraktım onu alışkanlık yaptığını anladım bırakınca çok kötü oldum bir haftadır vitamin kan ilacını da içemiyorum Ne yapcam ben kızlar iştende izin alamıyorum sürekli laf sokuyorlar 😭😭😭