Sehrbnon122 2,70 I geçmemesi gerekiyor dahiliyeye gitmelisiniz. Oda sizi endokrine gondericek boyun utrasonu çekileceksiniz sonra ona göre ilaç gerekli ise ilaç verilecek. Her ay takım etmelisin tsh bu’dan sonra her seferinde dahiliyeye de gitmene gerek yok 6 ayda Bı gidişi yeter kötü değilseniz. Tsh tahlilinide sağlık ocağında yapıyorlar ilaç da pahalı değil 17 lira oldu iki ilaç var zaten biri değeri yüksek biri alçak. Gecmıs olsun korkmayın ama ihmal etmeyin ilaç verilirse 1 gün bile aksatmayin bu arada tirlid ilacı sabah aç karna icildikten sonra 1 saat hiç bir ilaç ve yemek vs yenmiycek bilginize