Samta Adetime 2 gün var. Testime bakar mısınız? Yakından gözükmüyor ama fotoğrafın ayarıyla oynayınca görünüyor.
Canancndn Samta ben pek göremedim. Işığı açınca kastettiğiniz yeri anladm ama orda değil biraz daha solda olması gerekmiyo mu.
Nnanaa Samta çok muallakta bırakan bir test olmuş isterseniz tekrar edin. Ben çizgiyi göremedim ama dediğiniz gibiyse T çizgisinin altında çıkmayınca test kitinin bilgi kısmında da yazar geçersiz sayılıyor.
Meliha09 Samta canım işaretlediğim yer yanlış ben çizgide göremedim ama görsekte mühtemelen işaretlediğin yerden test bozuk
Bade0022 Samta seni asla üzmek istemem benim gibi olma ben çok yıprandım çünkü geçen ay benimde öyleydi ve negatif oyuzden adetinin gecikmesini bekle doğru zamanda yap inşallh hayırlı haberler alırsın