leyli444 Meraba kızlar ben 39+3 günlük hamileyim.Ama oğluşumuz hala gelmek istemiyor qaliba Doğumun başlaması için ne yapmalıyım bilgisi olan varmı?
minisinannesiiii leyli444 kapı silin 😀 yerleri filan elimle silmistim ben banyoyu sildim kapilari sildim uzandim biraz yukari doğru ertesi günü sabaha suyum gelmeye başlamıştı
HanifeAhmet leyli444 çamaşır ipine uzanır gibi hareketler yapın yukardan elma topluyormus gibi çok işe yarıyor ben o kadar büyümedim ama ablamda öyle olmuştu 😅
menuder minisinannesiiii canım yukarı doğru uzandım derken? Ayaklarını mı havaya kaldırdın uzanırken?😅 ben de yürüyüp duruyırum 39 haftalık olduk kanala bile girmedi daha 😔