Kızlar bana fikir verirseniz sevinirim, ben 8 ay önce doğum yaptığım için hep korunuyorduk ama ilk defa temmuzun 9 unda bi kaçak oldu ve ben dün test yaptım pozitif çıktı. Doktora gitmedim ama teste ve belirtilerime göre hamileyim. Son adet tarihim ise 16 haziran ama ilişki 9 temmuz🤷🏻♀️ Yani ben nasıl hesaplayacağım 🙏🏻