36+0 da dün 3 .kızım sezeryan ile dünya geldi 2. Ablası sezeryan olduğu için. Pazar günü az az su gelmeye başladı gece arttı sonra nişan 5cm de açılmış çok sancı çektim suyum gelmeye başladı anda hastaneye gitmediğim için bebeğim su yutmuş enfeksiyon kapmış 7 gün kuvezde kalacak kucağımıza alamadık çok şükür doğum doktorum çok çok iyi olduğu için hemn fark etti yoksa daha sıkıntı oruyirmus sormak istediğiniz varsa cevap verebilirim