Burcuu41 Ben 4+3 teyim kızlar internette 4-5 haftalarda kese gözükür diyor ama kimi 5ten sonra görmüş kimi 3 te bugün doktora gidicem heyecanlıyım biraz sizler kaçıncı haftanızda gördünüz
Canancndn Burcuu41 ben 6 da gördüm 7 de kalp atışını duydum. Erken döllenmeyse görülebilir. Ama benimki gibi geç döllenmeyse biraz zor. Beta değeriniz yüksek mi
Firuze_ogl01 btldnz12 ben 8 haftamdayım kalp atışı için çok erken dedi doktorumuz hala dinleyemedik 🥹
Mervetnl Canancndn bende 6+1 de keseyi gordum bu hafta da kalp atislari icin gidicez 😇 Sağlıkla gelsin bebeğiniz 🎈
Meliha09 Burcuu41 ben 5 . Haftada gördüm hatta 4. Haftada gittiğimde kese yeni oluşmaya başlamıştı ve doktor baktığında daha sadece zarı ve su var içerde dedi 1 hafta sonra tekrar gittim ve gördüm😊
Canancndn Burcuu41 o zaman bence 5buçuk 6 dan önce gitmeyin. Yada daha sonra gidilip kalp atışını da duymak en garantisi insan stres oluyo ya duyamazsam diye. Geç döllenme belliki çünkü. Bende 100küsürlerde öğrenmiştim dr geç demişti. Erken gidincede korkutuyolar 🧐
Herzamanask4 Burcuu41 ayy canım bende 4+4 oldum bugün perşembe günü benim de randevum var keseyi görürsen banada haber verir misin bende çok merak ediyorum gözükür mü diye
Sehrbnon122 Burcuu41 ben 5+0 da gittim karından ultrason ile 2 kesem de göründü canım simdi 21 haftalık olduk ikizlerimle
Gulhnm Birgul bende 5+5 de gördüm zayıf olduğun için kalp atışını duyabiliriz dedi ve duyduk şükür 🥰🤲 8+2 yiz yarın kontrolümüz var sağlıkla inşallah alalım kucaklarimiza cümlemiz.
Ysm20 Burcuu41 gebeliğimi öğrendim hemşire hemen gitme bir hafta sonra git demişti 5. Haftada kese göründü
Burcuu41 Canancndn bugün yine de gideceğim sormak istediğim sorular da var ilk gebeliğim baya şaşkınım 😄 bakalım nasipse görürüz göremezsek de yine giderim ,inşallah bi sıkıntı çıkmasın da 😊
Meleq Burcuu41 erken olabilir..gebelik haftası sat a göre hesaplansa da döllenmenin ne zaman gerçekleştiğini bilemeyiz herkes aynı zamanda öğrenemiyo..ben 5+0 da gördüm ama muayene başında doktor çok erken göremeyebiliriz demişti..