Pengu bende hamileliğimi öğrendiğimden beri ajanda tutuyorum. Öyle defter falanda yatırmadım temiz bir ajanda da yazmaya başladım. Hislerimi, doktor kontrollerimi, bebeğimle ilgili sonuçları boyu kilosu. Bilgileri yazıyorum ilerde kızım okur belki diye oda anne olursa beni çok daha iyi anlar…🙏🏻 Birde ultrason resimlerine ayrı bir yerde saklıyorum.🤰🏻💜