Kızlar günaydın. 17 haftalık gebeyim bebeğim uzun zamandır karnımın sağında veya solunda toparlanıyor. Bildiğiniz top gibi orda oluyor. 2 gündür de göbeğimin tam ortasında toplanıp duruyor ayağı kalkınca geçiyor. Bir problem olabilir mi yoksa normal mu