tontonhanim kendi adıma soyleyim bunu anlaya bilirsin bence çünkü hamile kaldığım ilk günden beri sürekli sol tarafım ağrıyordu ilerledikçe soluma yatamıyorum veya biraz büyümeye başladığında karnımın sol tarafı şiş di sadece soldan sağa doğru büyüdü yani ve doktorda sürekli sol tarafımı kontrol ediyordu şimdi heryerde artık 🙂