Ben ilk çocuğum da çok çektim sırt ağrısı. Ağrıdan ağlıyordum akşamları o dereceydi. Eşim masaj yapıyordu sürekli yatıyordum bide doktorum magnezyum yazmıştı o bayağı iyi gelmişti. Doktorunla paylaş sorununu yazar belki. Ama gündüz sakin yorma kndini hatta mümkünse gündüz yat akşam a pek olmuyor ağrı.