Yasemen55 Normalde 36+3 haftalık gebeyim ama idrarımda protein kaçağı yüzünden tansiyon sorunu yaşıyorum şuan bebeğim 34+5 haftalık görünüyor hiç böyle birşey yaşayan oldu mu sonradan düzeliyor mu dönüş yaparsanız sevinirim 😔